Nieuws jan. 2021

23-01-2021 00:00

Welkom in 2021,

wat heet welkom tegenwoordig? met de komst van Covid-19 in feb. 2020 is er veel in sneltreinvaart veranderd, en ik kan mij niet voorstellen dat iemand er beter van is geworden aan het eind van de streep, laten we hopen dat wij er snel vanaf zullen raken en langzaam aan onze weg weer gaan vinden.

 

Genoeg daarover gezegd hebbende, richt ik mij weer op het sportieve vlak, 2020 was een zeer rustig seizoen voor iedereen, zowel naast als op de baan, al denk ik dat voor veel mensen deze rust ook juist heel positief kan uitpakken, je hebt nu meer tijd op de vragen: wat wil ik nu echt? en wat is nu echt belangrijk? Persoonlijk is dat voor mij met stip op 1: gezin/familie!! gevolgd door gezond blijven en uiteraard dat diegene die niet gezond zijn dat wel gaan worden, en dan vooral ontzettend veel plezier, en of dat nu in kleine of grote dingen zitten dat maakt mij niet uit.

 

Dan de blik op 2021: zodra het weer mag en kan, dan probeer ik weer alles tegelijk te doen, is mij overigens nog nooit gelukt maar ik blijf het proberen, dus foto's maken van motorcross, paardrijden, ow-cup, en uiteraard zelf weer veel motorrijden op de weg, af en toe een feestje, een weekendje weg...je kent het wel.

Laten we hopen dat het dit jaar allemaal weer mag, dan hoop ik jullie weer te zien!!